[x] اغلاق
بطلب من الشرطة : تأجيل المسيرة الصامتة في شفاعمرو الى موعد اخر غير محدد
20/6/2009 12:14

قررت بلدية شفاعمرو بالتعاون مع اللجنة الشعبية في المدينة , وبالتشاور مع الشرطة وخلال الاجتماع الذي عقد في ساعة متأخرة من مساء امس الجمعة , تأجيل مسيرة الوحدة الصامته المفترض ان تجري اليوم السبت في المدينة احتجاجا على احداث الشغب التي شهدتها المدينة في الايام الاخيرة والتي تسببت بمشاكل كبيرة في المدينة وبين ابنائها المحبين لبعضهم البعض منذ القدم .

اكد ناهض خازم على ان الاحتماع الذي عقد امس وبالتشاور مع وجهاء المدينة وكل الاطراف المعنية والشرطة تقرر تأجيل المسيرة الى موعد اخر مريح اكثر للجميع في المدينة , بغية اظهار الوحده الشفاعمرية

واضاف خازم :"  نسعى لان تكون اكبر نسبة من المشاركين في المسيرة من الشباب بغية العمل على الحد من جميع مظاهر العنف في المدينة ".

اما احمد حمدي رئيس اللجنة الشعبية في شفاعمرو اكد هو ايضا ان المسيرة تأجلت , وان اجتماعا عقد في ساعة متأخرة من مساء امس الحمعة بين البلدية واللجنة الشعبية ووجهاء المدينة والشرطة , وقد اكدت الشرطة ان الاجواء حاليا لا تسمح بهذه المسيرة وعلى ضوء ذلك قررنا تأجيلها الى موعد اخر.

 

1
.
אהבת שפרעם
20/6/2009
חבל מאד שביטלו את התהלוכה!! בהנחה ובאמונה מלאה שהרוב המכריע של תושבי שפרעם מכל העדות הם שוחרי חיים משותפים, שלום ואחווה, ביטול התהלוכה הוא נצחון לאלימות וואלה המשבשים את החיים השלווים בשפרעם האהובה שלנו - שפרעם של כל תושביה בלא הבדל דת, גזע ומין. לדעתי, יש לקיים כמה שיותר פעילויות המעידות על השפיות של הרוב של תושבי שפרעם ולא לאפשר למעט אנשים להרוס את חיי שפרעם. מספיק! אנשים מחוץ לשפרעם מתחילים ללעוג לנו ולזלזל בשפרעם היפה, החזקה והשלווה. צריך לעצור זאת מהר מאד לפני שזה יהיה מאוחר מאד ולפני שנגיע למצב בלתי הפיך שבו כל הצדדים יהיו מופסדים - זכרו בקטטות ובמלחמות אין מנצחים ואין מרוויחים - כולם מפסידים
2
.
איכפתי
20/6/2009
מדוע ביטלתם ? עובדה שכאשר אבו מוסלח האיש הגדול והטוב הזה קיים תהלוכה עם בני משפחתו וחבריו זה הביא להדים מאד חיוביים ומדברים על זה עד הרגעים האלה. אז בהחלט אפשר לקיים תהלוכה מעין זו שבוטלה בשיתוף של כל הגורמים ובני העדות השונות ולהוקיע את כל מעשי האלימות מכל הצדדים.
3
.
שפאעמרי אסיל
20/6/2009
זה טוב ואף רצוי לקיים את התהלוכה אבל לא היום מלכתחילה לא היו צריכים לקבל החלטה על קיום התהלוכה לפני קיום הערכת מצב ולפני שעונים על השאלה מה היתרונות מול החסרונות של תהלוכה כזאת. על כל תושבי שפרעם הבוגרים ואיכפתיים לעבוד טוב טוב על הצעירים ולהביא אותם למצב שיבינו שאין לנו שפרעם אחרתושאין לנו אופציה אחרת מלחיות כוווווווווולנו בשלום כמו שהיינו עד היום לאלה שמנצלים את ההזדמנויות ומנסים להרוס בכדי "לבנות" אחרי כן ולקבל את התהילה כל תושבי שפרעם אומרים להם בקול אחד תפסיקו כי זה לא יעזור לכם, יד ביד נחזיר את המצב לקדמותו ואף ליותר טוב וזה תלוי בכל אחד מאיתנו אז אנא תתחילו לעבוד כל אחד במעגל הקטן שלו על מנת שנביא לשפרעם פורחת ומשגשג.
4
.
غيور
21/6/2009
حلونا يا اخوان شويت زعران في البلديه بدها تخرب شفاعمر الى متى هذا عدم الوعي والحضار الانتخابات خلصت والي لازم يربح ربحها